PRODUSE
Coșul tău

14 zile drept de retur

Serviciul Menarom Retur gratuit în 14 de zile nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților.


Condiții generale pentru returul produselor vândute de Menarom:

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nici o data cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător / distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.


1. Renunțarea la cumpărare

Produsele achiziționate online (la distanță) se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau de la încheierea contractului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mai scurt timp de la primirea produselor, în măsura în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.

Consumatorul are următoarele responsabilități:

  • Pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit și preferabil în ambalajul original). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
  • Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.


2. Nu se pot returna:

  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igienă / îngrijire personală care au fost desigilate.
  • Înregistrări audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator.


3. Produse aflate în garanție cu raport de service de înlocuire

Produsele pentru care unitatea de service abilitată a emis accept de înlocuire vor fi înlocuite cu un produs identic, sau, dacă acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.