PRODUSE
Coșul tău

Returnare produse

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative:

Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intra în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie să fie in aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.


Rambursarea sumei achitate:

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării S.C. Menarom S.R.L. de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

S.C. Menarom S.R.L. va putea amâna rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care S.C. Menarom S.R.L. nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă).

Produsele achiziționate prin intermediul site-ului pot fi returnate conform legilor în vigoare la depozitul Menarom S.R.L. de Luni până Vineri în intervalul orar 8:00-18:00.

Produsele se pot returna prin curier sau personal la depozitul Menarom Str. Magura Nr.98 Focșani, Vrancea. Vă rugăm să ambalați corespunzător produsele, nu răspundem de eventuale avarii ce pot avea loc pe transport.


Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

•     consumabile (acumulatori, baterii, alimentatoare, etc);

•     produsul a fost adus pe "comandă speciala" (COMANDĂ SPECIALĂ este definită ca fiind lista de produse comandata de către Beneficiar și care nu se afla în stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie Comandă Specială.)

•     produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;

•     etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

•     echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

•     echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce împiedică aducerea dispozitivului la starea inițială din punct de vedere software;

•     aparatele de aer condiționat care au fost montate, aparatele de bucătărie care au fost folosite, mașinile de calcat care prezintă urme de utilizare (zgârieturi pe talpă, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.



Produsele primite cu defecte:

În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit pe loc cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a S.C. Menarom S.R.L. în termen de 48 de ore de la primirea produsului. În cazul în care S.C. Menarom S.R.L nu poate Înlocui produsul cu unul identic, va restitui contravaloarea produsului.


Produse nefuncționale la primire sau colete deteriorate:

Daca produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la primirea acestuia puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandam sa refuzați primirea lor. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.



Condiții generale de returnare:

Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client către S.C. Menarom S.R.L cade în sarcina Clientului.

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa (între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului) pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. În cazul în care produsul este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.